maanantai 15. syyskuuta 2014

missä mennään



Pitkästä aikaa kirjottelua.

Pian on koulunvaihto eli kotio takaisin asumaan ja sieltä kuljen sit Mänttään kouluun. Ala pysyy kyllä samana eli lähihoitaja. Toivottavasti opiskelu alkaa sujumaan. Eli kohta saan sanoo hyvästit asuntolalle ja jokapäiväisille pika ruuille. Omaa luokkaa tulee hirmu ikävä, koska monesta luokkalaisesta on tullut tosi tärkee.  Varsinkin Viviania jonka kanssa oon suurimman ajasta viettäny. Mut näitä ihmisiä Jämsästä en tu unohtaa ja toivottavasti tuun viettää niitten kanssa aikaa vaikka koulua vaihdankin!

Syy vaihtaa Mänttään on se että täällä opiskelusta ei tule mitään ja kuitenkin pakko se on opiskelu ykköseks laitaa että joskus valmistuisin. Niin ja kun meen kotiin asuun niin pääsen taas käymää vpk reeneissä!

Mut kyllä tääl tulee haikeeta lähtee täältä Jämsästä, Se on Mäntässä uus koulu, uus luokka, uudet kaverit, uudet opettajat.

Mutta sitten asiasta toiseen!

Kuka on Tatu ja mitä se mulle merkitsee?

                                                         Mun rakkauspakkaus ! <3


" Rakastan sua, oot mulle kaikki kaikessa,
teet musta onnellisen, kannustat ja kuuntelet mua,
toivon että tää meijän juttu tulee kestämään, 
mä oon kiintyny suhun liikaa oot mulle kun jonkilaista huumetta,
mulla ei ole ollu näin hyvä fiilis kun sun kanssa,  tahdon kokee sun kanssa
kaikki hulludet,hauskuudet ja hölmöydet, riitoja tulee ja menee ne vaan vahvistaa 
meidän suhdetta, välitän susta liikaa, enkä ikinä pettäs sun luottamusta" <3





En päästä irti koskaan <3

-Jenspa

Ei kommentteja: